♥ Sitter hemma hos sandy nu, det blev en runda till staden igår, blev lite cider o bärs (; nice, Sara o Marcus kom också! hiihi ^^ mys. Fast Markus var inte så söt när han väckte oss halv 9 :| haha.. men sen gjorde han lite frukost till oss, och vi tyckte genast om honom igen ;b  snart blir det stranden iaf, och my o sara följer såklart med (; naaaajs.

Var o hälsa på anne en runda igår också, men hon var helt slut, så vi stannade inte sålänge, men idag får hon förhoppningsvis komma hem :) saknar henne, och det dödar mig att se henne såhär. jag älskar henne <3 Och jag älskar sandy också, vet inte vad jag skulle gjort utan mina sockerpuffar ;b <3

tänker skit mycket på skolan o så nu, vill verkligen komma in, men ja, vi får se. har ju bara reservplats än sålänge. Men mycket kan hända, står kvar som sökande på lägenheterna iaf, och det är ju bra. Isch, vill verkligen. Bara hejdå helsingborg!

Idag blir det super-fredag med sandy (; härligt!

 jag vill, jag vill, jag vill!
jag saknar dig, vill vara med dig... day and night. Förstår du inte?


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha, sockerpuffar xD

2008-08-07 @ 23:59:32
URL: http://princ3charming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0