a time when every star falls

Förstår inte vad jag gör uppe nu, klockan är visserligen 11.11 men jag är helt död! ;|
Men iaf, så har jag fått "besked" om två lägenheter som vill att jag ska komma på visning, men vettefan hur det ska gå till... jag menar det är ju inte direkt som om jag bara kan åka upp för att kolla på lägenheterna och sen åka hem. Får se om man kan fixa så att båda lägenheterna blir samtidigt, och kanske försöka pricka in så att man kan va hos hjärtat då, så blir det lite mer nöje i det också. Men vi får väl se.



Ikväll blir det som sagt Håkan och KENT. Det ska bli kuligt. Man vet ju en del folk som ska dit, så det kan bli väldigt väldigt skoj. Samtidigt sa anne att hon skulle baka lite, och några öl/cider på det, så kommer det bli kanon!
Håkan kommer att köra samma låtar som på Hultsfred, och ja, jag hade inte väntat mig något annat, men det var sådär. Jag vill ha de gamla goda klassikerna, och inte massa annat. Kent gör dock nästan bara bra låtar! nice nice!

                                                                                                                                                                                          ♥
Funderar på att gå ut o springa med hundarna lite... men det kan va så att jag har lite väl höga förväntningar på mig själv. Det var dock väldigt skönt i söndags.

I'm not running from you... What are you waiting for ?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0