det är så jag säger det.

♥ 
isch, jag är helt slut... och vart fan är sandy ?! BOOORTA. men hon kommer imorgon ;D woooho.
Uhm, Helsingborgsfestivalen var rätt nice, man har kanske vuxit ifrån lite av grejen, men jag anser ändå att det var rätt så lyckat. I torsdags, var det först förfest hos sandy med massa nice people, och sen blev det ner på stan, o ligan såg Mange Schmidt, eller hur fan det stavas? jag vet inte, och jag bryr mig inte. Jag rymde iaf iväg under tiden. Sen blev det efterfest hos sandy såklart, och sandy skev som solen morgon efter (;

Sen var jag iväg på playan med mamsen, innan jag återigen åkte till sandy på förfest, med massa annat nice people. Bland annat Anna som kom från katrineholm för partaja lite (; nice var det. Sen när i staden igen, o träffa Anne´-bääbe som fick finaste ballongen (; Sen träffade man Fredrik o Charlotte & några till en smula. och "syster anna" som berätta värsta nyheten... tydligen ska min pappa gifta sig?! tack för informationen kääära far. Sen blev det iaf tillbaka till sandy, WOHO!

Dagen efter upprepade väl det mesta sig, det blev stranden, hem o göra sig i ordning sen iväg på förfest, skillnaden var väl att sandy inte höll i förfesten denna kvällen, för hon, anna o några till skulle på Club in i köpenhamn, vilket jag, anne o maja dissa, så vi traska hem till charlotte istället o träffa magnevik! WOOOOHOOOOHOOOO! Henne har man saknat ;d <3 sen blev det ner till festivalen, maja försvann på sitt håll o jag o anne traska in på Crombar o blev runda under fötterna vilket ledde till att vi missade Bob Hund, men lika glada var vi ändå.

I söndags blev det också stranden, nice var det. tills anne mådde så sjukt dåligt, så vi fick åka hem. Lika bra var det, för nu är stackaren på sjukhuset ;/ . Blev inlagd i måndags, och får KANSKE åka hem imorgon, hoppas på det. Ska eventuellt upp till henne senare igen. Måste va sjukt tråkigt att ligga där. Men vi håller tummarna på att hon blir frisk så snabbt som möjligt, för jag saknar henne! ILY min bästaste bästa vän <3                            ♥

Föresten så kom Erik i söndags också, och åkte hem idag, och det var såklart väldans mysigt <3 att han kom alltså, inte att han åkte hem ;b hjäärtat!

Så säg som det är
för den här gången
krävs det mer
innan jag öppnar armarna
förlorar mig
och känslorna faller fritt
på midnattsgatorna
för vem skulle bry sig
om våra hjärtan blev förstörda?
Men allt det här vänder sig
in i mig

Och du är det finaste jag vet
när allt annat här
är falskt och fel
och jag går bara ner mig
för det är så jag säger det
du är det finaste jag vet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0