the kill . . .

Idag har varit en sjukt dryg dag, vaknade hos sandy och fick middag serverad, det var såklart inte helt illa, sen stressade jag ner i stan där anne väntade och vi fixade våra biljetter till håkan & kent. Därefter åkte jag hem, däckade en runda på sängen, vaknade utav att jag frös något så fruktansvärt, och sen dess har jag i princip stannat i sängen... Var visserligen lite duktig och sökte lite lägenheter i Eskilstuna, om det nu blir så att jag kommer in på skolan kan det va ganska bra att ha någonstans att ta vägen, och skulle jag inte komma in kan man ju alltid tacka nej. Tyckte iaf att jag gjorde en insats för mig själv.



Jag har verkligen fått jätte dille på 30 seconds to Mars, speciellt "the kill"... så sjukt jävla bra! På tal om musik, jag tycker inte att det görs så bra låtar längre, ska man lyssna på en riktigt bra låt, får man leta i artisters äldsta album känns det som, de flesta blir bara mainstream och kassa. Ska iaf få njuta av lite god livemusik imorgon, med den bästa. Det ska bli grymt kul faktiskt, tyvärr gör vi ju inte så mycket ihop längre, så detta kan vi väl behöva. ILY anne! <3


                                                                                                                                                                                                                  ♥
Sen är det ju tid för Helsingborgsfestivalen, förhoppningsvis kommer Anna ner också! :) Det kommer bli kul, synd bara att inte Erik kunde komma, men han kommer veckan efter istället, så det får väl duga ;b ! Jag hoppas iaf att det blir minst lika kul som förra året, skillnaden är ju iaf att sandybabe är med nu! <3

                                                                                                                                                                ... I am finished with you

Kommentarer
Postat av: Anonym

Aw, snutt då... helsingborgs festivalen kommer bli det bästa i år, jag känner det på mig :).. Jenny du är min ängel jag älskar dig något så obeskrivligt. Jag är så glad att jag flyttat ner & att du finns vid min sida.. ILY <3<3<3

2008-07-22 @ 21:38:30
URL: http://uddda.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Helsingborgsfestivalen kommer att bli riktigt nice! :D Du vet ju vem vi ska knuffa i havet ;)

2008-07-23 @ 11:09:09
URL: http://princ3charming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0