this world will never be what expected.

Ehm, ganska länge sen jag skrev... tänkte att det är tid för en uppdatering.

Mycket har hänt senaste tiden, och jag vet inte hur jag ska hantera alltihop... först av allt, mamma jag älskar dig, vi klarar detta, en ny början väntar oss. sen, måste fan tacka alla för det sjukt bra stödet jag fått igenom alltihop.

Söker fortfarande jobb, och ska ner på arbetsföredlingen imorgon o fixa lite, så får jag iaf lite kroner i plånboken! GÖÖÖTT. Skolan får vänta tills nästa höst, och hoppas att joshua sköter sig så att jag får min sambo med mig! ;D gaah. Orka flytta landet igenom ensam. haha, nog härligt.

På lördag blir det håkan i lund tillsammans med min trogne konsertvän anne, och såklart ted & jack (; lovely.

jag funderar lite på det här med idol, får verkligen veem som helst ställa upp? jag förstår dem som faktiskt är duktiga o vill komma någon värt, jag kan köpa dessa idioter som slått vad med polarna, det roar ändå folk. men de stackare som kommer dit, och verkligen tror att de är duktiga för att "min mamma säger att jag kan sjunga".. men hallå ? det är din mammas jobb. hahaha, det roar mig, men det är fan synd om dem... har ni sett den stackars snubben, som går in med att han ska sjunga en låt som han har skrivit själv, om coca cola?! jaag orkar inte... den är sjukt rolig, men det är fan synd om honom... "jag blev full på min coca cola, jag blev full på min coca cola, den jäveln hade lurat mig"... "jag är killen med stil, den cooola killen" ... det roade min trista kväll iaf. men han har typ förstört sitt liv.

i'm stupid.. haha.. riktigt korkad. men du är fan bara vacker ^^

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Så jävla rolig var han väl ändå inte? xD Du har lite seg humor Inga ;D

2008-09-30 @ 14:58:22
URL: http://princ3charming.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0